Surt comparteix l’experiència d’internacionalització en una formació del CIEMEN per a ONG

 A Actualitat

La crisi econòmica ha accelerat la necessitat de moltes organitzacions del tercer sector d’explorar noves vies de finançament i, de la mà, de potenciar la internacionalització. Una formació del CIEMEN ha plantejat eines per avançar-hi i ha comptat amb la cap de l’àrea d’empoderament socioeconòmic de Surt, Laura Sales, per compartir l’experiència de treball de l’entitat en projectes finançats amb fons europeus.

L’àmbit de recerca de Surt coordina i participa en projectes europeus fa més de 20 anys. S’ha dedicat a diagnosticar necessitats, a la innovació metodològica, a generar materials formatius i de sensibilització, així com a fer incidència política i social. “El treball d’innovació metodològica, sempre orientada a ser aplicada al treball d’acompanyament de les dones, ha estat lligada a la internacionalització”, ha explicat Sales.

Violències masclistes, drets de les persones LGTBI, mercat laboral, migracions i tràfic d’éssers humans s’han convertit en els àmbits d’especialització de recerca de Surt. Es tracta de coneixement que parteix, alhora que repercuteix, en l’atenció directa per afavorir els processos d’empoderament i promoció dels drets de les dones.

“Són projectes que ens han permès ampliar la xarxa i generar impacte”, ha valorat Sales, entre els avantatges de treballar en el marc d’iniciatives europees.

Últimes publicacions
Posa’t en contacte amb nosaltres

Les dades personals que proporciones seran tractades per SURT FUNDACIÓ amb la finalitat de satisfer les teves necessitats, contactar-te o donar resposta a les consultes que ens enviïs. Tens dret a modificar o eliminar tota la informació personal proporcionada. Mira la informació de la nostra Política de Privacitat.

Not readable? Change text. captcha txt